lakbima.lk
2017-03-17 ඇමෙරිකා ඩොලරය ගැනුම් මිල රු.150.32 , විකුණුම් මිල රු154.17 | බි‍්‍රතාන්‍යය පවුම ගැනුම් මිල රු.184.90 , විකුණුම් මිල රු191.29 | යුරෝ යුරෝපය ගැනුම් මිල රු.160.89 , විකුණුම් මිල රු.167.08 | ස්වීස් ප‍්‍රෑන්ක් ගැනුම් මිල රු.149.89 , විකුණුම් මිල රු.155.90 | කැනඩා ඩොලරය ගැනුම් මිල රු.112.23 , විකුණුම් මිල රු.116.68 | ඔස්ට්‍රේලියා ඩොලරය ගැනුම් මිල රු.114.35 , විකුණුම් මිල රු.119.49 | සිංගප්පූරු ඩොලරය ගැනුම් මිල රු.106.67 , විකුණුම් මිල රු.110.61 | ජපානය යෙන් ගැනුම් මිල රු.1.3185 , විකුණුම් මිල රු.1.3688 |

සිංහල වේදිකාව, සිනමාව සහ රූපවාහිනිය විජයග්‍රහණය කළ චරිතාංග නළුවකු වශයෙන් ජයලත් මනෝරත්නයන් දෙස් විදෙස් ශ්‍රී ලාංකේය රසික රසිකාවියන් අතරේ ඉතා ප්‍රකටය. ඔහුගේ රංගන හැකියාව පිළිබඳ අටුවා ටීකා ලිවීමට අවශ්‍ය නැත. එකිනෙකට හාත්පසින්ම වෙනස් හැසිරීම් රැගත් සහෝදරයන් තිදෙනෙකුගේ චරිත තුනක් එකවර තුන්පත් රටාවක ලස්සන ටෙලි නාට්‍යය තුළ ඔහු මැවූ ආකාරය ප්‍රේක්ෂකයා තුළ අදටත් මතකයේ රැඳී තිබේ. එම ටෙලි නාට්‍යයේ ඔහුගේ පුත් බානුක ප්‍රබුද්ධ මනෝරත්න ද රඟපෑවේය. කලාකරුවන් වන මව්පියන්ගේ මග පෙන්වීම හා ආශිර්වාදය ඇතිව කලා ලෝකයට පිවිස ගයන, වයන, රඟන දූ දරුවන් අඩුවක නැති සමාජ වටාපිටාවක ජයලත් මනෝරත්නයන්ගේ පුත් තිස්අට හැවිරිදි බානුක මෙල්බන් නගරයට වී අද ගත කරන ජීවිතය අප සිත තුළ කුහුලක් මතු කරවන්නට සමත් වූ කාරණාවක් විය.

බානුගේ පවු‍ලේ විස්තර මොනවද..?
මගේ බිරිඳ හිරණ්‍යා දුලාෂණී ගමආරිය. අපට දූවරුන්ම තුන් දෙනෙක් ඉන්නවා.මම මෙල්බන්වලට පැමිණ දැන් වසර දහයක් වෙනවා. මම පිහිටුවා තිබෙනවා ප්‍රසංග කළමනාකරණ ආයතනයක්. එමගින් මෙල්බන්වල සිදුකරන බොහෝ ප්‍රසංග සඳහා අවශ්‍ය සැලසුම් සහ ඉදිරිපත් කිරීම් මගේ ආයතනය මගින් සිදු කරනවා. ඒ වගේම මගේ තාත්තා වසරකට වරක් අපිව දකින්න මෙල්බන්වලට එනවා. එසේ පැමිණි බොහෝ අවස්ථාවල දී තාත්තාගේ වේදිකා නාට්‍යයක් මෙල්බන් ප්‍රේක්ෂකයන් සඳහා ඉදිරිපත් කරන්න මම කටයුතු කරනවා.

ඔබ කලා කටයුතුවලින් ඈත් වෙලාද ඉන්නේ..?
නැහැ. 2007 වසරේ සිට මම මෙල්බන්වල පැවැති විවිධ ප්‍රසංගවලට නොයෙක් ඉසව්වලින් සම්බන්ධ වුණා. 2010 දී තමයි මම ප්‍රසංග කළමනාකරණ ආයතනය ආරම්භ කළේ. ශ්‍රී ලංකාවේ ප්‍රසංග මෙල්බන්වල සිදුකරන බොහෝ අවස්ථාවලදී මම තමයි ඒවායේ කළමනාකරු විදිහට කටයුතු කරන්නේ. අද වන විට එය ඉතා සාර්ථක ආයතනයක් බවට පත් වී තිබෙනවා.

ඒ හැරෙන්නට ඔබේ පියා සම්මානනීය කලාකරුවෙක්. දක්ෂ රංගන ශිල්පියෙක්. නමුත් ඔබ පියාගේ අඩිපාරේ දිගටම ගියේ නැහැ. ඇයි ඒ.?
ඇත්ත මට මගේ තාත්තාගේ කිට්ටුවටවත් යන්න බැරි වුණා.

ඒ ගැන කනගාටුවක් නැද්ද.?
මගේ තාත්තා ඈත දුෂ්කර ගම්මානයක් වන නුවරඑළිය, දෙහිපේ සිට කොළඹට ආපු ගැමියෙක්. නමුත් ඔහු ශ්‍රී ලංකාවේ වේදිකාව, සිනමාව හා රූපවාහිනිය හරහා ප්‍රේක්ෂකයන්ගේ සම්පතක් වුණා. ඔහු බොහෝ දේ කියවන කෙනෙක්. විශ්වවිද්‍යාලයන්හි බාහිර දේශකයෙක්. නැටුම්, ගැයුම්, වැයුම් ගැන ඔහු සතු කුසලතා මම අමුතුවෙන් කිවයුතු නැහැ. නමුත් ඒ සියල්ල එක්ක මම ඉන්නේ කොතැනද? මම ඉගෙන ගත්තේ කොළඹ නාලන්දා විදුහ‍ලේ. මගේ ඇසුර තිබුණේ කොළඹ සුළඟ එක්ක. කර්කෂ හා වාණිජ නගරයක් එක්ක කරපු ගනුදෙනුව හේතුවෙන්  ගමේ සුළඟ අහිමි වූ මට තාත්තාගේ දක්ෂතාවන්හි සුළඟ වදින කිට්ටුවටවත් ළඟා වෙන්න අමාරු වුණා. කොටින්ම කියනවා නම් තාත්තාගේ පදනම මට අහිමි වුණා. එය කනගාටුවට කාරණයක් තමයි.

නමුත් බොහෝ කලාකරුවන්ගේ දරුවන් ක්ෂේත්‍රයට එන්නේ ඔබ කියන ඔය පදනම එක්ක ‍නෙවෙයිනේ.
සමහර විට. නමුත් මම කැමති නැහැ නොදන්නා දේ කරන්න. මම කරන කටයුත්ත ගැන මට හොඳ දැනීමක් හා අවබෝධයක් තිබෙන්නට ඕනේ. කලාව පිළිබඳ ප්‍රමාණවත් අවබෝධයක් නැතිව තාත්තා කරපු නිසා මමත් කරන්නට ඕනෑ යන ස්ථානයේ මම නැහැ. ඒවා වැඩිකල් රඳා පවතින්නේ නැහැ.

ඔබ පවසන කරුණු විවාදාත්මකයි.
වෙන්න පුළුවන්. නමුත් ඒකනේ ඇත්ත. අද සමහර ටෙලි නාට්‍ය නරඹන විට මට හිතෙනවා චරිත නිරූපණයට තිබෙන හැකියාවට වඩා සොයා බලා ඇත්තේ රූපය පිළිබඳ කියලා. රූමත් යැයි සමහරු නිගමනය කළ පළියට ඒක සම්පතක් වෙලා නැහැ රූපවාහිනියට. මේ නිසා මම දන්නා දෙයින් රස්සාවක් කරලා ඉගෙනීම දියුණු කර ගන්නයි උත්සහ කරන්නේ.

ඔබ පවසන ආකාරයට වත්මන් රූපවාහිනී ක්ෂේත්‍රයේ නළු නිළියන් යැයි කියන සමහර උදවිය රඟපෑමට අවශ්‍ය කිසිම සුදුසුකමක් සපුරා නැහැ.
හරියටම හරි. මෑත කාලයේ වෘත්තීය මට්ටමින් පුහුණුව ලැබූ නළුවෙක් තමයි සෞම්‍ය ලියනගේ. මහේන්ද්‍ර පෙරේරා අයියාගේ වැඩමුළුවලින් බිහි වුණ දක්ෂ තරුණ, තරුණියන් පිරිසකුත් ඉන්නවා. නමුත් ලංකාවේ රූපවාහිනී කර්මාන්තයේ විශාල කඩා වැටීමක් පෙන්නුම් කරනවා. ලිංගිකත්වයට සමහරු මුල් තැනදීලා. බාහිර ස්වරූපයේ තිබෙන වාසනා ගුණය හේතුවෙන් රංගනයක් කළාට එතැන පැවැත්මක් නැහැ. සතියක් දෙකක් යනවිට කාටවත් මතක නැහැ ඒ නළු නිළියන්ව.

වේදිකාවත් එහෙමද.?
වැඩි වෙනසක් නැහැනේ. රාජිත දිසානායක වැනි යොවුන් නාට්‍යකරුවන් ක්ෂේත්‍රය තුළ යමක් කරන්නට උත්සහ දරනවා. ප්‍රේක්ෂකයින් සතුව තිබුණ රසඥතාව මොට කරමින් යන යුගයක් දැන් ශ්‍රී ලංකාවේ බිහි වී තිබෙන බවක් තමයි මෙල්බන් සිටියත් මට දැනෙන්නේ.

මේ තත්ත්වයත් එක්ක ඔයාගේ තාත්තා කොහොමද ඔළුව 'ගහගෙන' ඉන්නේ..?
තාත්තට ඉන්නවා සෑම පැත්තකින්ම දක්ෂ පිරිසක්. ඒ වගේම තාත්තා පටිගත කළ පසුබිම් හඬ යොදා ගනිමින් නාට්‍ය කරන්නේ නැහැ. වේදිකාවේ සෑම ඉසව්වක් පිළිබඳ ඔහු විනිශ්චය කරනවා. ඉව අල්ලනවා. ඒ ගැන ඔහුට තිබෙන පෘථුල දැනුම හේතුවෙන් තාත්තාට බිය වෙන්නට හේතුවක් නැහැ. ඔහු ඇතුළු පිරිවර සොයන්නේ සාක්කු පිරෙන්න සල්ලි නොවෙයි. වින්දනය පමණයි. ප්‍රේක්ෂකයින්ට වින්දනය ලබා දී හිස් අතින් තාත්තා ගෙදර ආ දවස් අප්‍රමාණයි. ඒ වගේම වේදිකාවට දැනුම නැතිව සමහර නළු නිළියන් කරන රංගනයේ දී ඔවුන් සහ ප්‍රේක්ෂකයින් විඳින වදය තාත්තා අත්විඳ තිබෙනවා. ඒ නිසා මම හිතනවා තාත්තා ඇතුළු පිරිස දෙතුන් දෙනෙකුට හෝ නාට්‍යයක් පෙන්වා ඔවුන්ගේ හදවත් මෘදු කොට හිස් අතින් හෝ ගෙදර එන බව.

අනුර හොරේෂස් ඕස්ට්‍රේලියාවේ සිඩ්නි නුවර සිට

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ජනප්‍රිය නළු නිළියන් දෙ‍පොළක් වූ රන්ජන් රාමනායක සහ අනූෂා දමයන්ති පෙනී සිටි මංගල ඡායාරූපය හැමෝගේම අවධානයට ලක් වුණා. සමහරු හිතුවේ මේ දෙන්නා ඇත්තටම විවාහ වුණා කියලයි.
කොහොම හරි මේ පින්තූරය කොයිතරම් දුරදිග ගියාද කිව්වොත් අද වන විට අනූෂාගේ අත ගන්න ඉන්න ප්‍රේමවන්තයා පවා ඉන්නේ මූණ නරක් කරගෙනලු.
ඇත්තද මේ කතාව..?
අනූෂා මුණගැසුණු වෙලාවක අපි ඇහුවා.
 ඒක ඇත්ත..මේ ඡායාරූපය දැක්ක බොහෝ අය හිතුවේ මමයි රන්ජන් අයියයි ඇත්තටම විවාහ වෙලා කියලයි...කොහොම හරි මේ ඡායාරූපය ගැන මගේ පෙම්වතාගෙනුත් බොහෝ දෙනා අහල තිබුණා.. ඒක ඇත්තටම එයාට කරදරයක් වෙන විදිහට දුරදිග ගිහින්..
සමහර අය පත්තරවල ගිය මේ පින්තූරය කපල ලියුම් පවා එවල තිබුණා. ඇත්තටම මේක ඉවසගන්නම බැරි තැන ඔහු මට කතා කරල කිව්ව, ඒක මේ විදිහේ පින්තූරයක් වෙන බව මුලදී දන්නව නම් එයාල ඔයාට ගෙවපු මුදලට වඩා වැඩි ගාණක් දීල මම ඔයාව ගෙදර නවත්ත ගන්නවා කියලා..
මේ ඡායාරූපය නිසා අනූෂත් මුහුණ දීල තියෙන්නේ සුළු පටු ප්‍රශ්න වැලකට නමෛයි. බොහෝ අය අනූෂටත් නිකම් ඉන්න දීල නැහැ.
පින්තූරය දැක්ක හැටියේ මට කතා කළ බොහෝ දෙනෙක් අවංකවම සුබ පතන්න ගත්තා. සමහරු “අනේ ඔය දෙන්න එකතු වෙච්ච එක කොයි තරම් හොඳද කියල කිව්වා.. තවත් අය මොකක්ද මේ කර ගත්තේ ඇයි රන්ජන් වගේ කෙනෙක්ව බඳින්න තීරණය කළේ කියලා ඇහුවා. විශේෂයෙන්ම ඒ විදිහට ප්‍රශ්න කළේ රන්ජන් අයියා කරන දේශපාලනයට විරුද්ධ මට හිතවත් අය බව මට වැටහුණා.. මොකද දේශපාලනික වශයෙන් මම ඉන්නේ රන්ජන් අයියා කරන පක්ෂ දේශපාලනයට විරුද්ධ පැත්තේනේ..
ඊළඟට සමහරු ඔය තීරණේ ගත්තේ හොඳට හිතල බලලද කියලත් ඇහුවා..
ඇත්තටම මේ වගේ ප්‍රශ්න එක දිගට ආවා. සමහරු මම කියන දේ විශ්වාස කළේම නැහැ. අන්තිමට මට මේකට උත්තර දීලම එපා වුණා.. දැන් කියලත් වෙනසක් නැහැ.. දන්නේ නැති අය තවම අහනවා..
අනූෂට විතරක් නමෛයි . මේ පින්තූරය නිසා රන්ජන්ටත් උත්තර බඳින්න සිදු වුණා. ඒත් අනූෂා තරම් රන්ජන් ඒක ගැටලුවක් කරගත්තේ නැහැ.
රන්ජන් අයියා මේ පින්තූරයට පෙනී ඉන්න කොටත් මහ පිස්සු වැඩ ගොඩක් කළා.. ඇත්තටම මම බොහොම අමාරුවෙන් තමයි ඒ ෆොටෝ ෂූට් එක ඉවර කළේ.. එයාට හැම වෙලාවෙම හැම එකක්ම  විහිළු.. බොරු දේවල් කරල මාව බය කළා. හිනැස්සුවා. අන්තිමට, 'අනේ ප්ලීස් අයියේ මට මේක හරියට කරන්න උදව් කරන්න කියල පිංසෙන්ඩු වෙන්න පවා මට සිද්ධ වුණා..
රන්ජන් අයියා එක්ක සීරියස් වැඩ කරන එක හිතන තරම් ලෙහෙසි නැහැ..කොයි වෙලාවේ බැලුවත් ඉවරයක් නැහැ ජෝක් කරනවා..
අනූෂා කියන්නේ ඇය කවදාවත් මේ වගේ මංගල ඡායාරූපයකට පෙනී සිට නැති බවයි.
මේක තමයිලු ඇය මනාලියක් විදිහට පෙනී ඉඳල ගත්ත මුල්ම ඡායාරූපය.
ඒක නිසා වෙන්න ඇති මේක මේ තරම් ප්‍රසිද්ධ වෙන්න ඇත්තේ..ඇය සිනාසී කිව්වා.
දැන් එතකොට අනූෂා කවද්ද ඇත්තටම මනාලියක් වෙන්නේ ..මේ උණුසුමත් එක්ක ඒකත් වුණා නම් හොඳයි නේද..? අපේ ප්‍රශ්නයට ඇය නැවත වතාවක් මහ හයියෙන් සිනාසුණා.
හොඳයි තමයි...ඒත් මගේ මනාල මහත්තයා ඉන්නේ ටිකක් මුරණ්ඩු වෙලා.. ඒ නිසා අපේ මංගල්‍ය ආපහු ටිකක් විතර කල් යන ලකුණු ඇවිල්ලා ...

සමන් ප්‍රියංකර නම්මුනිගේ


හදවත් රෝග ලක්ෂණ ඇත්තවුන් සහ හදවත් රෝග වැළදුන පුද්ගලයන් තුළ තම ලිංගික ජීවිතය සම්බන්ධයෙන් විවිධ ගැටළු ඇතත් සාමාන්‍ය වශයෙන් හෘද රෝග සහ ලිංගික ජීවිතය අතර සෘජු සම්බන්ධයක් ඇති බවට ලොව සිදුකෙරුණු පරීක්ෂණ මගින් මෙතෙක් තහවුරුවී නැතැයි රත්මලාන ශ්‍රී මත් ජෝන් කොතලාවල ආරක්ෂක විශ්ව විද්‍යාලීය වෛද්‍ය පීඨයේ ජ්‍යෙෂ්ඨ කථිකාචාර්ය හෘද රෝග විශේෂඥ වෛද්‍ය නාමල් විජේසිංහ මහතා කියයි.

එහිදී විශේෂඥ වෛද්‍ය වරයා ‍වැඩිදුරටත් පවසා සිටිනුයේ තත්වය එසේ වුවත් අනියම් සබඳතා වැනි බිය චකිතය මුල්කොට සිදුකරන ලිංගික එක්වීම් වලදීත්, මත්පැන් පානයෙන් පසු සහ අධික ලෙස ආහාර ගැනීමෙන් පසු සිදුකෙරෙන ලිංගික සබඳතා වලදීත් හෘද රෝග ලක්ෂණ ඇත්තවුන්ට සහ හෘද රෝග වැළදී ඇත්තවුන්ට තරමක වැඩි අහිතකර බලපෑමක් සිදුවිය හැකි බව ලොව පුරා සිදුකෙරෙන පරීක්ෂණ වලින් තහවුරු වී ඇති බවය.

 ඒ හැරුණු කොට සාමාන්‍ය ව්‍යවහාරයට අනුව මහල් දෙකකින් යුත් ගොඩනැගිල්ලක පිය ගැට පෙළ ඔස්සේ නොනැවතී උඩුමහලට නැඟීමෙන් පසු හතිය වැනි වෙහෙසකර තත්වයක් ඇති නොවන ඕනෑම කෙනෙකුට ‍ලිංගික සබඳතා පැවැත්වීමේ බාධාවක් නැතැයි විශේෂඥ වෛද්‍ය වරයා කීය.

ලිංගික ජීවිතය කෙසේ වුව වරින් වර මතුවෙන පපුවේ කැක්කුමක් වැනි රෝග තත්වයක දී වෛදවරයකු හමුවීමෙන් තමන් තුළ  පැවතිය යුතු චර්යාත්මක වෙනස්කම් පිළිබඳව වෛද්‍ය උපදෙස් ගත හැකි බවද ‍විශේෂඥ වෛද්‍ය විජේසිංහ කීය.

එස්.ටී.පී. සිල්වා

 

තිර‍යකින් බෙදා වෙන් කරන ලද එකම ලැඟුම්හල් කාමරය ගම්පහ ටියුෂන් අධ්‍යාපනයේ යෙදෙන පෙම්වතුන් ජෝඩු දෙකක් සඳහා එකම‍ විටෙක ලබා දීමේ රහසිගත ක්‍රියාවලිය පිළිබඳව මුල්වරට අනාවරණය කරන ලද්දේ අප විසිනි.

roomshare යනුවෙන් ඔවුන් විසින්ම හඳුන්වනු ලබන මෙම ක්‍රියාදාමයේ අභ්‍යන්තරය වටහා ගැනීමට ද අපි මෙහි දී සමත් වීමු. ගම්පහ නගරාසන්න ලැඟුම්හලක සිදුවන බවට නිසැක ලෙස තහවුරු කර ගත හැකි වූ මෙම ක්‍රියාවලිය ගම්පහ නගරය තුළ සේම බැළුම්මහර, මිරිස්වත්ත, යක්කල, කිරිඳිවිට, ආදී තදාසන්න ප්‍රදේශවල ඇති පනහකට වැඩි ලැඟුම්හල් අතරින් තවත් කිහිපයක හෝ ක්‍රියාත්මක බව සාධාරණ ලෙස අනුමාන කළ හැක.

මෙම roomshare ක්‍රියාවලිය එම ලැඟුම්හල් හිමියන් සහ ගම්පහ ප්‍රදේශයේ ත්‍රිරෝද රථ රියදුරන් කිහිප දෙනෙකු එක්ව කරනු ලබන හවුල් ව්‍යාපාරයකි. අපගේ නිරීක්ෂණවලට අනුව මෙහි දී වැඩිම වාසි හිමිකර ගනුයේ ‘මෙම චාරිකා සංවිධානය කරන’ ත්‍රිරෝද රථ රියදුරන්ය. ඒ කෙසේ හෝ මෙම roomshare ක්‍රියාවලිය උපාය මාර්ගිකව නිරීක්ෂණය කරනු පිණිස සරසවි දෙකක ඉගෙනුම ලබන පෙම්යුවලක් උපාය දූතයන් ලෙස යොදවා ගැනීමට ද අපි මෙහි දී සමත් වීමු.

මෙම චාරිකා සංවිධායක වරයකු වන 'මාකස් අයියා' (ආරූඬ නමකි) නම් ත්‍රිරෝද රථ රියදුරකු වෙත පසුගිය සෙනසුරාදා දිනයෙක එම පෙම්වතා දුරකථන ඇමතුමක් දුන්නේ මෙම ගවේෂණය ‍අධීක්ෂණය කරන ජ්‍යෙෂ්ඨ මාධ්‍යවේදියා සහ මා ඉදිරිපිට දීය. එහි දී එම ‘මාකස් අයියා’ ඔවුන්ට පවසා සිටියේ එම roomshare ක්‍රියාවලියට සැරසී සිටින ජෝඩු දෙකට ගම්පහ දුම්රිය ගේට්ටුව දෙස සිට නගර සභා පිටිය දෙසට පාගමනින් ඇවිද එන ලෙසිනි.

“ඊට කලින් මට පොඩි බඩුවක් ගන්න තියනවා; එනවද මාත් එක්ක (ගම්පහ දුම්රිය පළ ඉදිරිපිට ඇති වෙළඳ ආයතනයක නමකි) යන්න."

මා සමඟ සිටි ජ්‍යෙෂ්ඨ මාධ්‍යවේදියා ඇසීය, එහෙත් මෙවැනි සැලසුම් සහගත ක්‍රියාදාමයක් අතර තුර හදිසියේ සාප්පු යාමට ඔහු තුළ වූ තදියම ම’සිතට එක් කරන ලද්දේ කිසියම් නොරිස්සුමකි. ‍එහෙත් ඒ බවක් ඔහුට නොහැඟවූ මම මගේ මෝටර් සයිකලයේ හැඬලය මත රඳවා තිබූ අනෙක් හෙල්මටය ඔහු දෙසට දිගු කළෙමි.

මා ද සමඟ එම වෙළඳ සැලට ගොඩ වැදුණු ජ්‍යෙෂ්ඨ මාධ්‍ය වේදියා එහි තිබූ සින්තටික් පැදුරු අතරින් දෙකක් තෝරා ගත්තේ මා නොසිතූ ලෙසිනි.

“ඇයි ඒ කපල්වලට නිදා ගන්න පැදුරුත් දෙන්නද හදන්නේ?”

ඒ කුතුහලය ඔස්සේ මම ඇසීමි.

“නැහැ ඒක නෙවෙයි කාරණේ. මට වෙන උවමනාවකට මේ පැදුරු දෙකක් ඕනේ; අනික දැන් අපි ඔය ත්‍රිවිලර් එක ෆලෝ කරන කොට මගේ අතේ මේ වගේ දෙයක් තිබුණොත් ඒකේ ඩ්‍රයිවර් අපිව දැක්කත් අපි ගැන අමුතුවෙන් හිතන්නේ නැහැ. කොහොම වුණත් මිනිහගේ ත්‍රිවිලර් එකේ සයිඩ් මි‍රර් වලට අහුනොවෙන්නයි අපි ෆලෝ කරන්න ඕනේ.”

 හෙතෙම කීය.

කෙසේ හෝ අපගේ උපායදූත පෙම්වතා හට ‘මාකස් අයියා’ දැනුම් දුන් අන්දමට එම යුවල නගර සභා පිටිය දෙසට ගමන් කරන අතරේ කිසිවකුටත් සැක නොසිතෙන ස්ථානයක සිට අපි දෙදෙනා එම සිද්ධිය නිරීක්ෂණය කළෙමු. එවිට අප බලාපොරොත්තු වූ පරිදිම ඉදිරියෙන් පැමිණි ‘මාකස් අයියා’ ගේ ත්‍රිරෝද රථය ඔවුන් සමීපයේ නතර කෙරෙණි. එවිට ඔවුන් දෙදෙනා එයට නැඟුණු අතර ත්‍රිරෝද රථය ගමන් ඇරඹීය. ඉන්පසු ජ්‍යෙෂ්ඨ මාධ්‍යවේදියාත් මාත් ඔවුනට නොහැ‍ඟෙන සේ මගේ මෝටර්සයිකලයෙන් එම ත්‍රිරෝද රථය ලුහුබැන්දෙමු. එහිදී ඔවුන් අතර අතිවූ දෙබස එම පෙම්වතාගේ වොයිස් රෙකෝඩරයේ සටහන් වී තිබුණේ මෙලෙසිනි.

පෙම්වතා; හරි වැඩේනේ මාකස් අයියේ අනික් දෙන්නගෙම ෆෝන්ස් ආන්සර් කරන්නේ නැහැනේ.

මාකස්; මම හිතුවා ඒ දෙන්නා මඟ ඇති කියලා; දැන් ඉතින් මොකද කරන්නේ?

පෙම්වතා; සල්ලි නම් ප්‍රශ්නයක් නෑ මාකස් අයියේ; ඒත් මං බැලුවේ ඒ දෙන්නට මොකද වුණේ කියලා; අනික අපි දෙන්නා විතරයි කියලා මුකුත් ප්‍රශ්නයක් නැහැනේ.

මාකස්; එහෙම ප්‍රශ්නයක් නෑ; එහෙම නම් තව ප්ලේස් එකකුත් තියනවා; එතනට වුණත් යන්න පුලුවන්!

පෙම්වතිය; (පෙම්වතාට) නෑ.. නෑ අපි එහෙටම යමු; නිලූකලා තව ටිකකින් අපිට කතා කරයි.

පෙම්වතා; එහෙම වුණොත් ඒ දෙන්නව ආපහු ගිහින් හරි ගෙන්න පුලුවන් නේද මාකස් අයියේ.

මාකස්; පුළුවන්; හැබැයි ඉතින් දැන්ම කතා කළොත් තමයි.

මාකස් අයියා විසින් ඔවුන් රැගෙන ගිය ලැඟුම්හල පිහිටියේ ගම්පහ නගරාසන්නයේ ප්‍රධාන මාර්ගයකින් හැරී යන අතුරුපාරක මීටර් සියයක් පමණ දුරකිනි. එම මඟ දෙපස මහල් දෙක තුන බැගින් වන මධ්‍යම පාන්තික නිවාස තිබුණ ද ඒවායේ ගේට්ටු වසා දමා තිබූ අතර හාත්පස තදබල නිහැඬියාවක ගිලී තිබිණ.  අපගේ උපාය දූතයන් එම ස්ථානයට යොමු කළ මම අප ජ්‍යෙෂ්ඨ මාධ්‍යවේදීයාත් සමඟ ඔවුනට නොපෙනෙන ස්ථානයක රැඳී සිටියෙමි.

එතැන් සිට මෙම roomshare විමසුම මුල් කොට අප විසින් දියත් කළ සැලසුම ක්‍රියාවට නැංවෙන ලද්දේ මෙලෙසිනි..

එම ලැඟුම්හලේ අමුත්තන් පිළිගන්නා කවුන්ටරය සමීපයට යන විටම පෙම්වතියගේ ජංගම දුරකථනයට ඇමතුමක් ලැබෙයි. ඇය එම ඇමතුමට පිළිතුරු දෙනුයේ එහි ඩිජිටල් තිරය තම පෙම්වතාට පෙන්වා ‘නිලූකා’ යැයි රහසින් පවසමිනි. ඒ අතරේ එම ඇමතුමට සවන් දෙන ඇය පිළිතුරු දීම වෙනුවට කරනුයේ නෑ? නෑ? නෑ? කියමින් විස්මයෙන් යුතුව ඊට දිගටම සවන් දීම පමණි.

“අනේ මොකක් හරි ලොකු ලෙඩක්? නිලූකලා වැඩේ කාලා වගේ මට පේන්නේ. අපි ඉක්මනට යමුද?”

එසැනින් ඇය තම පෙම්වතාගේ කණට මුව ළංකොට අසනුයේ ‘මාකස් අයියාට’ සේම එම ලැඟුම්හලේ සිටි වයස අවුරුදු විස්සක් විසි දෙකක් වන කොළු ගැටයාට ද ඇසෙන ලෙසිනි. පෙම්වතියගේ එම කතාවද පෙම්වතා විසින් පටිගත කරනු ලදුව අපට පසුව අසන්නට ලැබිණ.

“අනේ මාකස් අයියේ අපිට ලොකු තොප්පියක් වැටෙන්නයි යන්නේ. පුලුවන් තරම් ඉක්මනට අපිව (ගම්පහ පෞද්ගලික රෝහලක නමකි) ළඟට ගිහින් දාන්න.”  පෙම්වතාගේ එම ඉල්ලීමෙන් විනාඩි දෙකක් ඉක්ම යාමටත් පෙර මාකස් අයියාගේ ත්‍රිරෝද රථය එම ලැඟුම්හල් භූමියෙන් පිටව යන අයුරු අපි රහසින් නිරීක්ෂණය කළෙමු. ඒ යන අතරවාරයේ දී ද ‘මාකස් අයියාගේ’ දුරකථනයට ඇමතුමක් ලැබෙන අයුරුත්  පුළුවන්! පුළුවන්! මට තව විනාඩි විස්සකින් කෝල් එකක් දෙන්න.” යනුවෙන් මාකස් අයියා පිළිතුරු දෙන අයුරුත් එම  පෙම්වතා ගේ වොයිස් රෙකෝඩරයේ සටහන් වී තිබිණ.

එහෙත් එම යුවල ලැඟුම්හලට ඇතුළුවන මොහොතේ එම පෙම්වතියට දුරකථන ඇමතුමක් දුන් නිලූකාද ඔබගෙන් සමුගැනීමට පෙර අද ඔබට හඳුන්වා දිය යුතුය. එවර එම පෙම්වතියට ‘නිලූකා’ යන නමින් උපායමාර්ගිකව අමතන ලද්දේ අන් කවරකුවත් නොව පහත නම සඳහන් මා විසින් මය.

තවත් තොරතුරු බලාපොරොත්තු වන්න.

ප්‍රසංග පෙරේරා  

පෙර ලිපි-;

පලමු කොටස - ගම්පහ ටියුෂන් සිසු සිසුවියන් අතර ලිංගික උප සංස්කෘතියක්

දෙවන කොටස - ටියුෂන් සිසු සිසුවියන්ගේ ලිංගික සංස්කෘතියට එබී බැලීමක්

තෙවන කොටස - ගම්පහ ටියුෂන් සිසුසිසුවියන්ට “අනඟ සුව” අවන්හල්

සිව් වන කොටස - ගම්පහ ටියුෂන් පෙම්වතුන්ට “ඉන්ටසිටි රෙස්ට් හවුස්”

පස් වන කොටස - ගම්පහ ටියුෂන් පෙම්වතුන්ට ‘මිනි රෙස්ට් හවුස්’

හය වන කොටස -  ගම්පහ ටියුෂන් පෙම්වතුන්ගේ room share රහස් මෙන්න

හත් වන කොටස - අනඟ රැගුම් පෑ ගම්පහ ටියුෂන් පෙම්වත්තු පොලිසියට

 

උතුරේ ජනතාව වෙනුවෙන් ඉදිකරන ලද 150 කින් යුත් නව නිවාස ව්‍යාපෘති දෙකක් විවෘත කිරීම පිණිස දකුණු ඉන්දියානු සුපිරි නළු රජිනිකාන්ත් ලබන අප්‍රේල්  09, 10 දිනවල යාපනය සහ වවුනියාවේ සංචාරයක යෙදෙනු ඇතැයි හින්දු පුවත් පත ඇතුළු ඉන්දීය මාධ්‍ය වාර්තා කරයි.

ඒ අනුව ‍අප්‍රේල් 09 වෙනිදා යාපනයේ දීත් 10 වෙනිදා වවුනියාවේ දීත් ඔහුගේ ප්‍රධානත්වයෙන් මෙම උත්සව පැවැත්වෙනු ඇත. ඉන්දියාවේ ලයිකා චිත්‍රපට සමාගම අනුබද්ධිත ඥානම් පදනම නම් සංවිධානයක් මගින් ඉන්දියානු රුපියල් කෝටි 22 ක් වැය කොට මෙම නිවාස ව්‍යාපෘතීන් නිමකර ඇත.

මෙම උත්සව වලදී රජිනිකාන්ත් යාපනය සහ වවුනියාවේ ජනතාව ඇමතීමට ද නියමිත බව කියනු ලැබේ.

රජිනිකාන්ත් පාතාල නායකයකුගේ චරිතය නිරූපනය කළ 'කබාලි චිත්‍රපටය' පසුගිය කාලයේ ඉන්දියාවේ මෙන්ම ලොව පුරා මහත් ජනප්‍රියත්වයට පත්විය.

 

කුහුඹුවකු කෑම හඳුන්වන්නේ ඉතා සුළු සිදුවීමක් ලෙසයි. නමුත් කුහුඹුවකු කෑ පසු වුව සම කැසීමට අමතරව සමේ පළු මතුවීම, හුස්ම ගැනීමේ අපහසුව, හතිය හෝ ක්ලාන්ත ලක්ෂණ පළවේ නම් එය අසාත්මිකතා කම්පනයක (anaphylactic shock) මූලික රෝග ලක්ෂණ විය හැකියි. එනිසා එවැනි අවස්ථාවක හැකිතාක් ඉක්මනින් ඒ තැනැත්තා ළඟම ඇති රෝහලක් වෙත යොමු කළ යුතුයි. එසේ නොකළ හොත් ඇතැම් විට ඒ තැනැත්තා මරණයට වුව පත්විය හැකියි.  ගාල්ල කරාපිටිය ශික්ෂණ රෝහලේ හදිසි අනතුරු සහ හදිසි ප්‍රතිකාර පිළිබඳ ජ්‍යෙෂ්ඨ ලේඛකාධිකාරී  වෛද්‍ය  තුෂාර විදානපතිරණ මහතා එසේ කියයි.

වැඩිදුරටත් අදහස් දක්වන වෛද්‍යවරයා මෙසේ කියයි;

මේ අසාත්මිකතා කම්පනය ආහාර ගැනීමෙන් පසු, සතුන් දෂ්ඨ කිරීම්, ස්පර්ශ වීම් හෝ සම මතුපිට සිදුකරන ආලේපනයන් යන ඕනෑම අවස්ථාවක දී විනාඩියේ සිට පැය විසිහතරක කාලයක් දක්වා ශරීරයේ හට ගත හැකි අසාත්මිකතා ලක්ෂණ මුල්කොට ඇති විය හැකි දරුණු තත්වයක්. රූපලාවන්‍ය ආලේප ගැන්වීමේ දී පවා ඇතැම් විට මෙබඳු රෝග ලක්ෂණ පළවිය හැකියි. මෙවැනි තත්වයක දී රෝගියා හැකි ඉක්මනින් ළඟම ඇති රෝහලකට යොමු නොකළහොත් මරණයට පවා පත්විය හැකි අතර එවැනි මරණ ලෝකයේ බොහෝ රටවලින් සේම අප රටින්ද වරින් වර වාර්තා වෙනවා.

එහෙත් මෙය කුහුඹුවන් කෑම හෝ රූපලාවන්‍ය ආල‍ේපන සම්බන්ධ අනවශ්‍ය බියක් ඇති කර ගත යුතු තත්වයක් නොවන බවද වෛද්‍යවරයා විශේෂයෙන් අවධාරණය කරයි.

සහන් සංකල්ප

Page 1 of 18

IMAGE

සමහරු සල්ලි මත්තේ නැහෙද්දී තාත්තා වින්දනය සොයමින්...

IMAGE 2017 Mar 26 14:43
සිංහල වේදිකාව, සිනමාව සහ රූපවාහිනිය විජයග්‍රහණය කළ චරිතාංග නළුවකු වශයෙන් ජයලත් මනෝරත්නයන්...
Views - 3479

රන්ජන් එක්ක ගත්ත මංගල ඡායාරූපය නිසා මට ප්‍රශ්න පිට...

IMAGE 2017 Mar 26 14:30
ජනප්‍රිය නළු නිළියන් දෙ‍පොළක් වූ රන්ජන් රාමනායක සහ අනූෂා දමයන්ති පෙනී සිටි මංගල ඡායාරූපය...
Views - 2134

හෘද රෝගීන් අනියම් සබඳතා පවත්වන්නේ බලාගෙනයි!

IMAGE 2017 Mar 24 13:39
හදවත් රෝග ලක්ෂණ ඇත්තවුන් සහ හදවත් රෝග වැළදුන පුද්ගලයන් තුළ තම ලිංගික ජීවිතය සම්බන්ධයෙන්...
Views - 4361

ගම්පහ ටියුෂන් පෙම්වතුන්ගේ roomshare පොළකට ගියෙමු

IMAGE 2017 Mar 24 10:45
තිර‍යකින් බෙදා වෙන් කරන ලද එකම ලැඟුම්හල් කාමරය ගම්පහ ටියුෂන් අධ්‍යාපනයේ යෙදෙන පෙම්වතුන්...
Views - 3731

රජිනිකාන්ත් යාපන සහ වවුනියා සංචාරයක

IMAGE 2017 Mar 23 16:40
උතුරේ ජනතාව වෙනුවෙන් ඉදිකරන ලද 150 කින් යුත් නව නිවාස ව්‍යාපෘති දෙකක් විවෘත කිරීම පිණිස දකුණු...
Views - 2136

කූඹියෙක් කෑවත් මැරෙන්න පුළුවන්?

IMAGE 2017 Mar 22 16:01
කුහුඹුවකු කෑම හඳුන්වන්නේ ඉතා සුළු සිදුවීමක් ලෙසයි. නමුත් කුහුඹුවකු කෑ පසු වුව සම කැසීමට අමතරව...
Views - 4135

Please publish modules in offcanvas position.