lakbima.lk
2017-03-28 ඇමෙරිකා ඩොලරය ගැනුම් මිල රු.150.1100 , විකුණුම් මිල රු153.9600 | බි‍්‍රතාන්‍යය පවුම ගැනුම් මිල රු.187.8700 , විකුණුම් මිල රු194.3400 | යුරෝ යුරෝපය ගැනුම් මිල රු.162.0600, විකුණුම් මිල රු.168.2900 | ස්වීස් ප‍්‍රෑන්ක් ගැනුම් මිල රු.151.3300 , විකුණුම් මිල රු.157.4000 | කැනඩා ඩොලරය ගැනුම් මිල රු.111.4800 , විකුණුම් මිල රු.115.9300 | ඔස්ට්‍රේලියා ඩොලරය ගැනුම් මිල රු.113.4500 , විකුණුම් මිල රු.118.5800 | සිංගප්පූරු ඩොලරය ගැනුම් මිල රු.107.2200 , විකුණුම් මිල රු.111.1900 | ජපානය යෙන් ගැනුම් මිල රු.1.3504 , විකුණුම් මිල රු.1.4021 |

පොදු මහා මාර්ගවල ප්‍රමුඛතාව ලැබිය යුත්තේ කාටද? කාර් වෑන් වැනි පෞද්ගලික වාහන මහා මාර්ගයේ වේගයෙන් ඉදිරියට යනවිට ‍පොදු මගී ප්‍රවාහන බස් රථවලට සිදුවූයේ පැය ගාණක් මහා මාර්ගයේ තපින්නටය. මීට විසඳුමක් ලෙස ‍පොදු මගී ප්‍රවාහන බස් රථවලට පමණක් වෙන්වූ ප්‍රමුඛතා මංතීරුවක් හඳුන්වා දීමේ නියමු ව්‍යාපෘතියක් රජය විසින් ක්‍රියාත්මක කරනු ලැබිය.
බස්නාහිර සංවර්ධන හා මහ නගර සභා අමාත්‍යාංශය විසින් මෙම ව්‍යාපෘතිය ක්‍රියාත්මක කරනු ලැබූ අතර ඒ සඳහා ප්‍රවාහන අමාත්‍යාංශය, මාර්ග සංවර්ධන අධිකාරිය, ශ්‍රී ලංකා ‍පොලීසිය ඇතුළු රාජ්‍ය ආයතන රැසක දායකත්වය ලබාදී තිබුණි. මෙම විශේෂ ව්‍යාපෘතියේ සම්පූර්ණ තාක්ෂණික උපදෙස් මොරටුව විශ්වවිද්‍යාලයේ සැපයුම්දාව කළමනාකරණ අංශයේ ප්‍රධානී මහාචාර්ය අමල් කුමාරගේ විසින් ලබාදෙනු ලැබිය. මීට අමතරව මෙම ව්‍යාපෘතිය සාර්ථක කරලීම සඳහා කොරියානු රජයේ විශේෂඥයන් දෙදෙනකුගේද සහය ලබාගන්නා බව මහාචාර්ය අමල් කුමාරගේ අප කළ විමසුමකදී පැවැසීය.
මහා මාර්ගයක වැඩිම මගී පිරිසක් ප්‍රවාහනය කරන බස් රථවලට ඉතා ඉක්මනින් සිය ගමනාන්තය ළඟවීමට අවස්ථාව ලබාදීම මෙම ව්‍යාපෘතියේ මූලික අරමුණයි. එමගින් බස් රථවල ගමන් කරන කාර්යාල සේවක සේවකයන්, පාසල් ළමුන් ඇතුළු අනිකුත් සියල්ලන්ටම කෙටි කාලයක් තුළ තම ගමන් අවශ්‍යතා සම්පූර්ණ කරගැනීමට අවස්ථාව හිමිවේ. කාර්, වෑන් වැනි පුද්ගලික වාහන මගින් නගරයට රැගෙන එන්නේ ඉතා සුළු මගීන් පිරිසකි. එනිසා ඔවුන්ට මහා මාර්ගයේ ප්‍රමුඛතාවක් හිමි නොවන නමුත් බස් රථ සියල්ල ප්‍රමුඛතා මංතීරුවකට ඇතුළත් කළ පසු එම  පුද්ගලික වාහනවලද වෙනදාට වඩා කෙටි කාලයක් තුළ සිය ගමන් අවශ්‍යතා සපුරා ගැනීමට අවස්ථාව හිමිවී තිබේ.
රාජගිරිය ප්‍රධාන මංසන්ධියේ සිට රාජගිරිය ආයුර්වේද වටරවුම දක්වා වූ කිලෝමීටර් එකක පමණ මාර්ග කොටසක මෙම ප්‍රමුඛතා මංතීරු ව්‍යාපෘතිය ක්‍රියාවට නැංවූ බව මහාචාර්ය අමල් කුමාරගේ පැවැසීය.
බස් රථ සඳහා මහා මාර්ගයේ වම් තීරුව වෙන්කර දෙමින් සෙසු වාහන සියල්ල එම මංතීරුවෙන් ඉවත් කර බස් රථ සඳහා වේගයෙන් ගමන් කිරීමට අවස්ථාව ලබාදී තිබුණි. වෙනදාට මෙම කාලය තුළ ගමන් කරන බස් රථයක සාමාන්‍ය වේගය පැයට කිලෝ මීටර් 10 ක් පමණ වූ බවත් මෙම ව්‍යාපෘතිය ක්‍රියාවට නැංවූ පසු බස් රථවල අදාළ වේගය පැයට කිලෝ මීටර් 31 ක් පමණ වැඩිවූ බවත් මහාචාර්යවරයා පැවැසීය.
මෙම නියමු ව්‍යාපෘතිය ක්‍රියාවට නැංවූයේ ඉකුත් ඉරිදා දිනයේදීය. අද වනවිට සතියක කාලයක් මෙම ව්‍යාපෘතියට ගෙවී ගොස් ඇති අතර මෙහිදී මහා මාර්ගයේ සිදුවූ ගුණාත්මක වෙනස සහ සෙසු පාර්ශ්වය විසින් මේ සඳහා දක්වන ලද ප්‍රතිචාර, ව්‍යාපෘතියේ තිබූ අඩුපාඩු, මාර්ග දෙපස කඩසාප්පු සහ වෙළෙඳ ආයතනවලට ඇතිවූ බලපෑම ආදී බොහෝ කාරණා පිළිබඳව විශ්‍ලේෂණයක් කිරීමට නියමිතය. මෙහි සාර්ථකත්වය මත බත්තරමුල්‍ලේ සිට කොටුව දක්වා කිලෝමීටර් 10 ක දුරකින් යුත් ප්‍රධාන මාර්ගයට මෙම ප්‍රමුඛතා ව්‍යාපෘතිය ක්‍රියාත්මක කිරීමට තීරණය කර ඇති බවද මහාචාර්ය අමල් කුමාරගේ පැවැසීය.
මෙම ව්‍යාපෘතිය ක්‍රියාවට නැංවීමේදී බොහෝ දෙනකුට ඇතිවූ ප්‍රධානම ගැටලුවක් වූයේ මහා මාර්ගවල තිබෙන ඉඩකඩ මෙවැනි ප්‍රමුඛතා මංතීරුවක් සකස් කිරීමට ප්‍රමාණවත් වේද යන්නයි. ඒ සඳහා පිළිතුරු දෙන මහාචාර්යවරයා පෙන්වා දෙන්නේ ක්‍රියාවට නංවන ලද නියමු ව්‍යාපෘතියේ සාර්ථකත්වය මත මහා මාර්ගයේ තිබෙන මෙම ඉඩකඩ තුළම ප්‍රමුඛතා මංතීර්වක් සකස් කිරීමට කිසිදු බාධාවක් නොමැති බවයි. දැනට ‍පොලිස් නිලධාරීන්ගේ සහය ලබාගෙන සකස් කරන ප්‍රමුඛතා මංතීරුව ඉදිරියේදී ස්ථිර වෙන් කිරීමක් කර සකස් කළ යුතු බවද හෙතෙම පැවැසීය.
‍පොදු මගී ප්‍රවාහන බස් රථවලින් මගී ජනතාව දිනෙන් දින ඈත්වූයේ ‍පොදු මගී සේවාවල ගුණාත්මක බවක් නොමැතිවීම නිසාය. ඉන්පසු ඇති හැකි සෑම දෙනෙක්ම යතුරු පැදියක් හෝ මිලට ගෙන සිය ගමන් අවශ්‍යතා සපුරා ගැනීමට සිතූහ. එමගින් සිදුවූයේ මහා මාර්ගවලට ඇතුළු වන පුද්ගලික වාහන ප්‍රමාණය වැඩිවීමය. එවැනි පසුබිමක් මත ‍පොදු මගී ප්‍රවාහන සේවාවක් සඳහා මෙලෙස ප්‍රමුඛතා ලබාදෙමින් ‍පොදු මගී ප්‍රවාහන පද්ධතිය ගුණාත්මක තත්ත්වයකට ගෙන ඒමට පාලකයන්ට හැකිවුවහොත් පුද්ගලික වාහන ඇති අයද සිය වාහන නිවෙස්වල තබා ‍පොදු ප්‍රවාහන සේවා මගින් සිය ගමන් අවශ්‍යතා පිරිමසා ගනු ඇත. එවිට මාර්ග තදබදයට ක්‍රමයෙන් නැවතීමේ තිත වැටෙනු ඇත.

මිනිස්සු වැඩියෙන් එන්නේ බස්වලින් කාර් ‍නෙවෙයි ප්‍රමුඛතාව

- මහ නගර සහ බස්නාහිර නාගරික සංවර්ධන අමාත්‍ය පාඨලී චම්පික රණවක


මහනගර සභ බස්නාහිර සංවර්ධන අමාත්‍යාංශයෙන් මොනවද කරන්නේ?
අපි නිශ්චිත සැලැස්මකට අනුව රටේ ප්‍රධාන නගර නව පරිවර්තනයකට පත්කරමින් සිටිනවා. අපි මුලින් කරන්නේ සැලසුම් සකස්කිරීමයි. දෙවැනි කාර්යය එම සැලසුම්වලට අදාළ සක්‍යතා අධ්‍යයනයක් කිරීමයි. ඉන්පසු ව්‍යාපෘතියක් සකස්කර ඒ සඳහා ආයෝජකයන් ගෙනඒම කරනවා. මීට අමතවර රටේ ක්‍රියාත්මක ඵලදායී  සංවර්ධන ව්‍යාපෘතිවලට අපි මැදිහත් වෙනවා. කොළඹ විතරද දියුණු කරන්නේ නෑ. කොළඹ නගරය ගොඩනැගීම පමණක් ‍නෙවෙයි, සුන්දර රටක් බිහිකිරීමද අපගේ කාර්යභාරයක්.
කොළඹ නගරයට පරිබාහිරව වත්තල, කඩවත වගේ ප්‍රදේශ කිහිපයක පරිවාර නගර නිර්මාණය කරනවා. කොළඹ නගරයේ සියලු පරිපාලන ගොඩනැගිලි බත්තරමුල්ලට ගෙන එනවා. ‍පොදු ප්‍රවාහන පහසුකම් වෙනුවෙන් සැහැල්ලු දුම්රිය මාර්ගය, විදුලි දුම්රිය අපි ක්‍රියාත්මක කරනවා. හෝමාගම සිට කඩුවෙල දක්වා තාක්ෂණ නගරයක් ගොඩනැගෙමින් තිබෙනවා. වරාය හා ගුවන්තොටු‍පොළ අතර සේවා නගරයක් නිර්මාණය කරනවා. බේරේ වැව වටේ සිටින දුප්පත් අයට නිවාස ව්‍යාපෘති දෙමින් එම පරිසරය සුන්දරව ගොඩ නගනවා. කොළඹට ආසන්න තදාසන්න නගරවල පවතින ගංවතුර තර්ජනය ඉවත්කරන්නත් වැඩ කටයුතු ආරම්භ කරලා තිබෙනවා.
සංවර්ධනයේ එක පියවරක් ලෙස පසුගිය රජය කාලයේ අධිවේගී මාර්ග ඉදිවුණා. ඔබලාත් අධිවේගී මාර්ගවලට ප්‍රමුඛතාව දෙනවාද..?
නෑ. අපි ප්‍රමුඛතාව දෙන්නේ අධිවේගී මාර්ගවලට නොවේ. ‍පොදු ප්‍රවාහනයට මුල් තැන අපේ අරමුණයි.
අධිවේගී මාර්ග ‍නෙවෙයි අපිට අවශ්‍ය. නගරයේ තිබෙන කැළිකසළ ප්‍රශ්න, ජල ගැලීම්, දුප්පත් ජනතාවගේ නිවාස ප්‍රශ්න වාහන තදබදය මෙවැනි කාර්යයන් සඳහා විසඳුම් දීමයි අපි කරන්නෙ. ඒ සඳහා අවශ්‍ය මූල්‍ය හැකියාව සහ උපායමාර්ගික සැලසුම් අපි සකස්කර තිබෙනවා. ඒ නිසා ගැටලුවක් නැහැ. විධිමත් නාගරික සැලැස්මක්
විශේෂඥයොත් සමග සකස්කරලයි අපි මේ කටයුතු කරන්නේ.
 කෙසේ නමුදු කොළඹ ධාවනය වන බස් සඳහා ප්‍රමුඛතම මංතීරුවක් හඳුන්වා දීමට ඔබේ අමාත්‍යාංශය දින කීපයකට පෙර ඇරැඹූ ව්‍යාපෘතිය අසාර්ථක බව රියැදුරන් චෝදනා කරනවා නේද..?
නෑ එය ඉතා සාර්ථක නියමු ව්‍යාපෘතියක්. නියමු ව්‍යාපෘතියක් ලෙස අප මෙය ක්‍රියාත්මක කළේ බත්තරමුල්‍ලේ සිට රාජගිරිය දක්වායි.
 මාර්ගයේ ගමන් කරන වාහන රැසක් තිබියදී ඇයි බස් සඳහා ප්‍රමුඛතාව දෙන්නේ..?
‍පොදු ප්‍රවාහන සේවාවල තමයි වැඩිම මගී පිරිසක් ගමන් කරන්නේ. නගරයට වැඩියෙන්ම ජනතාව එන්නේ මෝටර් රථවලින් නොවේ බස් හා දුම්රියවලින්. ‍පොදු ප්‍රවාහනයට මුල් තැන නොදුන්නොත් සාමාන්‍ය ජනතාව හැමදාමත් මහමගයි.
බස් රථ සඳහා ප්‍රමුඛ මංතීරුවක් වෙන් කිරීමෙන් මොනවද ලැබෙන ප්‍රතිලාභ?
රථවාහන තදබදය, ඉන්ධන නාස්තිය මේ ආදී බොහෝ ප්‍රශ්නවලට එමගින් විසඳුම් ලැබෙනවා. මෙවැනි ව්‍යාපෘති මගින් මිනිසුන්ගේ ජීවිත ලස්සන කරන්න පුළුවන්. සැහැල්ලු දුම්රිය පද්ධති 7ක් අපි ලබන අවුරුදේ ගොඩනගනවා. ප්‍රධාන ප්‍රවාහන මධ්‍යස්ථාන දෙකක් බත්තරමුල්ලෙත් පිටකොටුවෙත් ආරම්භ කරනවා. කැලණිවැලි දුම්රිය මාර්ගය ද්විත්ව දුම්රිය මාර්ගයක් බවට පත්කරනවා. ඒ සඳහා ප්‍රවාහන අමාත්‍යාංශයට අවශ්‍ය සහයෝගය අපි ලබා දෙනවා.
කෙසේ නමුත් වත්මන් ආණ්ඩුව බලයට ආපු දවසේ සිට රටේ සංවර්ධනය ඇනහිටුණු බවට චෝදනා එල්ල වන්නේ?
පසුගිය රජය වගේ ණය අරගෙන ජනතාව ණය උගුලක හිරකරලා ඵලක් නැති සංවර්ධන ව්‍යාපෘති අපටත් ක්‍රියාත්මකකරන්න තිබුණා. නමුත් අපට එහෙම කරන්න බැහැ. ජනතාව රාජපක්ෂ ආණ්ඩුව ගෙදර යැව්වේ සංවර්ධනයට මුවාවෙලා රටපුරා සිදුවූ ගසාකෑම්, දූෂණ නතර කරන්නයි. අපි බලයට ඇවිල්ලා නතර කළේ රටේ සිදුවූ නාස්තිය හා දූෂණයන් මිස සංවර්ධනය නොවෙයි.
 පසුගිය රජය විසින් ආරම්භකළ කොළඹ  වරාය නගරයේ ඉදිකිරීම්ද තමුන්නාන්සේලා බලයට ආපුවාම නතර කරනවා කියලා නේද කිව්වේ.
අපි නම් එහෙම දෙයක් කිව්වේ නැහැ. නමුත් කියපු අය ඉන්න ඇති. කොළඹ වරාය නගරය පසුගිය රජය විසින් මහා ධනයක් වැයකරලා උත්සව පවත්වලා ආරම්භකළාට වරාය නගරයේ ඉතිහාසය ඇතැම් අය දන්නේ නැහැ. 2002 වසරේ ශ්‍රී ලංකා වරාය සම්බන්ධයෙන් සිංගප්පූරු සමාගමක් හදපු ප්‍රධාන සැලැස්මකට අනුවයි කොළඹ දකුණු වරාය ගොඩනගන්න කටයුතු කළේ එම ව්‍යාපෘතිය මගින් තමයි වරාය නගරය ඉදිකිරීමට යෝජනා කළේ. එවක අපේ රටේ අගමැතිව සිටියේ රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතායි.
නමුත් අගමැති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා විසින් 2002 වසරේදී කොළඹ දකුණු වරාය සහ වරාය නගරයේ ඉදිකිරීම් ආරම්භ කළේ නැහැ නේද..?
සිංගප්පූරු සැලැස්මකට අනුව ක්‍රියාත්මක කිරීමට තිබූ එම ව්‍යාපෘතිය පසුගිය රජය විසින් ආරම්භ කළේ කිසිදු නීත්‍යනුකූල ගිවිසුමකට අනුව නොවෙයි. කොළඹ දකුණුවරාය සම්පූර්ණයෙන්ම චීනයට දුන්නා. ඊට යටින් වරාය නගරයට චීනයට සින්නක්කරවම අපේ මුහුද වෙන්කරලා දුන්නා. ඒ ගිවිසුම නීතිවිරෝධියි. පරිසර අධ්‍යයනයකත් අධ්‍යයනය කරන්න නැතිව කාර් රේස් යන්න තමයි පසුගිය රජය මේ නගරය හදන්න හැදුවේ.
 තමුන්නාන්සේලා හදන වරාය නගරයේ චීනයට සින්නක්කර ඉඩම් ලබාදීමක් කර නැතිද..?
සින්නක්කර ඉඩම් කාටවත් දීලා නැහැ.
පසුගිය රජයේ හිටපු ආරක්ෂක ‍ලේකම් ගෝඨාභය රාජපක්ෂ කොළඹ නගරය සුන්දර නගරයක් බවට පත්කරමින් ගෙන ගිය සංවර්ධන වත්මන් රජය හරියට නඩත්තු කරන්නෙ නැහැ කියලත් චෝදනා එල්ලවුණා නේද..?
මම මුලින්ම කියන්න ඕනේ කොළඹ නගරය පුරා කළ සංවර්ධනය හා ඉදිකිරීම් ගෝඨාභය රාජපක්ෂගේ හපන්කමක් නොවේ. එය ලෝක බැංකු ව්‍යාපෘතියක්. එය සිරිසේන කුරේත් ක්‍රියාත්මක කළා. කොළඹ නගරයේ ඇළවල්වල පැතිබැමි බැඳලා කොළඹ විධිමත් කළේ සිරිසේන කුරේ මහතා. ඉන්පසු චන්ද්‍රිකා බණ්ඩාරනායක කුමාරතුංග ජනාධිපතිය යටතේ ඉන්දික ගුණවර්ධන මහතා විසිනුත් ක්‍රියාත්මක කළා. ඉන්පසු තමයි ගෝඨාභය රාජපක්ෂ මහතා එම ව්‍යාපෘතිය ක්‍රියාත්මක කළේ. අද එය අපි කරනවා.

එදා රාජගිරියේදී මොකද වුණේ?

ඉකුත් මාර්තු 12 දා සිට 19 දා දක්වා නියමු ව්‍යාපෘතියක් ලෙස රාජගිරිය මංසන්ධියේ සිට ආයුර්වේද මංසන්ධිය දක්වා මෙම ව්‍යාපෘතිය ක්‍රියාත්මක කෙරුණි.
මෙකී නියමු ව්‍යාපෘතිය වැඩි සාර්ථක බවක් පෙන්නුම් කළේ ඉකුත් 14 දාය. මෙම ප්‍රමුඛතා මංතීරුව ක්‍රියාත්මක කළ මාර්ග කොටසේ එදින බස් රථ 1049 ක මගීන් 32650ක් ගමන් කර තිබේ. එහෙත් මෙදින අදාළ මාර්ග කොටසේ ධාවනය වූ කාර්, වෑන්, ත්‍රීවීල් සහ යතුරුපැදි සංඛ්‍යාව 19238 ක් වුවත් එමගින් ගමන් කර ඇත්තේ මගීන් 28851කි.
15 දා මෙහි සාර්ථකත්වය තවත් වර්ධනය වී ඇත. එදින බස් රථ 1253ක් දක්වා වර්ධනය වී ඇති අතර එමගින් මගීහු 42440ක් ප්‍රවාහන පහසුකම් සපයාගෙන ඇත. අනිකුත් වාහන 21927කින් එදින ප්‍රවාහන පහසුකම් සපයාගෙන ඇත්තේ 32891 කි. ඒ අනුව බලන විට බස් රථ සඳහා ප්‍රමුඛතාව ලබාදීම තුළින් වැඩි මගී පිරිසකට සෙත සැලසී තිබේ. තවද මාර්ග තදබදයද සැලකිය යුතු ප්‍රමාණයක් අඩුවී ඇත.
මෙම ව්‍යාපෘතිය පිළිබඳව කැමැත්ත විමසා බැලූ විට බස් රථ මගීන් සියයට 42ක්, පෞද්ගලික වාහන භාවිත කරන්නන් සියයට 37ක් හා ත්‍රිරෝද රථ හිමියන් සියයට 40ක් මේ සඳහා කැමැත්ත පළකර තිබේ. අකමැත්ත පළවී ඇත්තේ බස් රථ මගීන් සියයට 20 ක්, පෞද්ගලික වාහන හිමිකරුවන් සියයට 7ක් සහ ත්‍රිරෝද රථ හිමියන් සියයට 11කි.

ඉතා හොඳ වැඩක්

සමස්ත ලංකා පෞද්ගලික බස් සමාගම් සම්මේලනයේ ප්‍රධාන ‍ලේකම් අංජන ප්‍රියංජිත්

මෙය ඉතා හොඳ ව්‍යාපෘතියක්. වසර ගණනාවක සිට අපි සෑම රජයකින්ම ඉල්ලා සිටියේ බස් රථ සඳහා මහා මාර්ගයේ ප්‍රමුඛතාව ලබාදෙන ලෙසයි. නමුත් මෙවැනි දෙයක් වුණේ පළමු වතාවටයි.
සෑම දිනකම බස් රථවලින් නගරයට විශාල මගීන් පිරිසක් රැගෙන එනවා. පාරවල්වල තිබෙන අධික රථවාහන තදබදය හමුවේ බස් රථයක් පැදවීම පහසු දෙයක් නමෛයි. බයිසිකල්, ත්‍රිරෝද රථ පාර පුරාම යනවා. පරක්කු වුණොත් මගීන් බණිනවා. වෙලාවට යන්න බැරිවුණොත් වේලා සටහන්කරුවනුත් දඬුවම් කරනවා. ඒ මදිවට ‍පොලීසිය. බොහෝ ‍පොලිස් නිලධාරීන් හැමදාම කළේ බස් රථවලට දඩ කොළ දීමයි.
උදෑසනට පවා බස් රථ මහමග නතර කරගෙන ඇතැම් ‍පොලිස් නිලධාරීන් සුළු දේවල්වලටත් දඩ කොළ දෙනවා. සමහර ‍පොලිස් නිලධාරීන්ගේ සාක්කු පුරවන්නෙත් අපිම තමයි. නැතිනම් ඔවුන් අපිට පාරේ යන්න දෙන්නේ නැහැ. මොකක් හරි දඩ
කොළයක් දෙනවා.
බස්වලට ප්‍රමුඛතාව දුන්නාම පෞද්ගලික වාහනවල නගරයට එන අයත් බස් රථවලට අන්තර්ග්‍රහණය වෙයි කියලා අපි හිතනවා. ඒ සමගම බස් රථවල මගී ජනතාවට ලබාදිය හැකි උපරිම ගෞරවය හා සැප පහසුව ලබාදීමටද බස් රථ කර්මාන්තකරුවන් ලෙස අප මූලිකත්වයක් ගන්නවා. මෙම නියමු ව්‍යාපෘතිය උපන්ගෙයිම මියැදෙන්නේ නැතිව සාර්ථක, ස්ථිර ව්‍යාපෘතියක් කිරීමට කැපවන ලෙස සියලු වගකිව යුත්තන්ගෙන් ඉල්ලා සිටිනවා.

ඡායාරූප :තුෂාර අතපත්තු

පානුක රාජපක්ෂ

Page 1 of 15

IMAGE

දුර්වල විභාග ක්‍රමයකින් විශිෂ්ටතමයන් බිහිවන්නේ කොහොමද?

IMAGE 2017 Mar 29 17:01
පාසල් අධ්‍යාපනයේ වර්තමාන විභාග ක්‍රමය ඉතා දුර්වල බව ජනාධිපති වරයාගේ සිට රටේ සැවොම එක සේ...
Views - 271

සුද්දිගේ කාමරයට රිංගු ෆෝන් හොරා ගසින් ගසට පැන ගිහින්

IMAGE 2017 Mar 29 16:16
ජංගම දුරකථනය නේවාසිකාගාරයේ තබා තිබියදී එහි පැමිණි විශාල වඳුරෙකු විසින් එය පැහැර ගෙන ගිය බව...
Views - 414

උල්කාපාතයෙන් ජපාන යේ රංගන වරම් හිමිකරගත් ටිකිරිබණ්ඩා

IMAGE 2017 Mar 29 15:58
ලෝක ප‍්‍රසිද්ධියට පත් පොළොන්නරුව දිඹුලාගල කුඩාවැව වෙල්යායට පතිත වු උල්කාපාත කොටස් සම්බන්ධ...
Views - 790

වලපනේට බස් රථ බැරි නම් තවලම් සේවයක් වත් ඕනෑ

IMAGE 2017 Mar 29 11:11
මාර්ග පහසුකම් නොතිබූ අතීතයේ කන්ද උඩරට වලපනේ ප්‍රදේශය ප්‍රසිද්ධව තිබුණේ තවලම් සම්බන්ධයෙනි....
Views - 1168

බිග් මැච් තහනම ඇවිලෙන ගින්නක් පිදුරු වලින් වහනවා වගේ!

IMAGE 2017 Mar 28 15:52
ශ්‍රී ලංකාවේ දරුවන් විභාග සමත් වීමේදී ඉදිරියෙන් සිටියත් ඔවුන්ගේ විනය පිළිබඳව සතුටුවිය...
Views - 931

සිංහල අලුත් අවුරුද්ද අපට මෙතරම් රහ වැටෙන්නේ ඇයි?

IMAGE 2017 Mar 28 10:26
’සිංහල අලූත් අවුරුද්ද’ යන වදන අසන්නට හෝ කියවන්නට ලැබුණු සැණින් ඔබගේ සිත තුළ ජනිත වන හැඟීම...
Views - 821

Please publish modules in offcanvas position.