lakbima.lk
2017-07-20 ඇමෙරිකා ඩොලරය ගැනුම් මිල රු.151.6800 , විකුණුම් මිල රු.155.4800 | බි‍්‍රතාන්‍යය පවුම ගැනුම් මිල රු.196.8000 , විකුණුම් මිල රු.203.4600 | යුරෝ යුරෝපය ගැනුම් මිල රු.173.6700, විකුණුම් මිල රු.180.2000 | ස්වීස් ප‍්‍රෑන්ක් ගැනුම් මිල රු.157.7400 , විකුණුම් මිල රු.164.0300 | කැනඩා ඩොලරය ගැනුම් මිල රු.119.6100 , විකුණුම් මිල රු.124.3000 | ඔස්ට්‍රේලියා ඩොලරය ගැනුම් මිල රු.119.5300 , විකුණුම් මිල රු.124.8000 | සිංගප්පූරු ඩොලරය ගැනුම් මිල රු.110.3500 , විකුණුම් මිල රු.114.3700 | ජපානය යෙන් ගැනුම් මිල රු.1.3485, විකුණුම් මිල රු.1.3993 |

කලාකරුවෝ සල්ලිවලට යටවෙලා

මොනවද ජයශ්‍රී අලුත් තොරතුරු ?
මම මෙල්බන් ආවේ 2001 දී. මටයි බිරිඳටයි දෙන්නටම වෘත්තීය සුදුසුකම් තිබුණා මෙහි එන්න. ඒත් මගේ හිත යට ලොකු වේදනාවක් හැංගිලා තියෙනවා.
 ඒ මොකක්ද?
මගේ ඇඟේ තියෙන දේ ලංකාවේ වගේ කරන්න මෙහෙ බැහැනේ. මෙහේ ඇවිත් නාට්‍ය දෙක තුනක් කළා. නාට්‍ය වැඩමුළු පැවැත්වුවා. හැබැයි නොමිලයේ. මම දන්න දේ කියා දෙන්න සතයක්වත් නොගැනීම මගේ ප්‍රතිපත්තියක්. ප්‍රංශයේ
‘ෂේක්ෂ්පියර්’ යන විරුදාවලියෙන් හඳුන්වන ‘මොලියර්’ (ජින් බැප්ටිස්ටෙ ‍පොකි්‍යුලින්) ගේ නාට්‍යයක් මම පරිවර්තනය කරලා පසුගිය වසරේ ‘ස්වාමි පුරුෂයන්ට පාසලක්’ නමින් මෙහි වේදිකාගත කළා. ඒක හොඳ ‘කොමඩියක්’
 ‘කොමඩි’ නාට්‍ය කොච්චරවත් ලංකාවෙන් ඕස්ට්‍රේලියාවට එනවනේ.
එනවා තමයි හැබැයි වාත කොමඩි. අපේ සමහර යාළුවෝ තමයි කරන්නේ. නමුත් ඇත්ත කියන්න ඕනනේ. මේ වැඩෙන් මිනිස්සුන්ගේ ‘ටේස්ට්’ එක බහිනවා. ‘කොමඩි’ කියන්නේ හාස්‍යයට. නවනළු රසයෙන් එකක් තමයි හාස්‍යය රසය. මේ තත්ත්වය හේතුවෙන් හොඳ නාට්‍ය, චිත්‍රපට නැරඹීම මිනිසුන්ගෙන් ඈත් වෙලා.
 කරන්න දෙයක් නැතිව මෙහෙම ඉන්න කොට ජයශ්‍රීට විශාල කනගාටුවක් දැනෙනවා ඇතිනේ?
ඔව්... ඔව්... මට සමහරු එන්න කියනවා සින්දු කියන්න. මම ගුවන් විදුලියේ සරල ගී පරීක්ෂණයෙන් සමත් වූ කෙනෙක්. මට සින්දු කියන්න පුළුවන්. ඒත් මම ගායකයෙක් නමෛයිනේ. මා ගායනා කළ ගීත තියෙනවා. ඒවා ගායනා කරලා ජනප්‍රිය වෙන්න මට අවශ්‍ය නැහැ. යමක් කරන්නයි ඕනේ. සමහරු කතා කරනවා මට නිවේදනය කරන්න. බොහෝ නිවේදකයෝ කරන්නේ වේදිකාවේ සිට ප්‍රේක්ෂකයන්ට බොරු කියන එකනේ. මට ඒක කරන්නත් බැහැ. ජරා යක්කුන්ව වර්ණනා කරන එකත් නිවේදකයාගේ තවත් රාජකාරියක්.
 කිසිම නිර්මාණයකින් ඔබව ශ්‍රී ලංකාවේ ප්‍රේක්ෂකයන්ට අද දකින්න ලැබෙන්නේ නැහැ. ඒක කලාවට විශාල පාඩුවක් නේද?
මගේ අතීතය සිහිපත් කරමින් සිත සතුටින් තබා ගැනීම තමයි මගේ අරමුණ. මම වේදිකා නාට්‍ය එකසිය පනහක ටෙලි නාට්‍ය පනහක පමණ රඟපෑවා. ‘රට බාරයි නුඹට පුතේ’ නාට්‍ය තමයි මගේ ප්‍රථම වේදිකා රංගනය.
ඒ කා‍ලේ මම පාසල් සිසුවෙක්. 1971 වසරේ රාජ්‍ය නාට්‍ය උළෙලට අම්බලන්ගොඩින් ඉදිරිපත් කළ ‘රට බාරයි නුඹට පුතේ’ නාට්‍යයේ වසරේ හොඳම සහය නළුවා හැටියට මම  සම්මාන ලැබුවා. ඒ සියල්ලම අද අතීතයක් පමණයි. එදා කලා ලෝකය තුළ විශාල සාමූහිකත්වයක් තිබුණා. ඒ හේතුවෙන් නිර්මාණය ඔපමට්ටම් වුණා. අද එහෙම සමගියක් නැහැනේ. ඔක්කොම කරන්නේ හංගගෙන. කොපි කරයි කියන බයට. සරස්වතී සහ
ලක්ෂ්මී කිසිදාක එකට ඉන්නේ නැහැ කියලා කතාවක් තියෙනවා. ඒකේ ඇත්තක් තිබෙනවා. කලාකාරයා අද සල්ලිවලට යටවෙලා. ඒ නිසා කලාව දිය වෙලා ගිහින්.

අනුර හොරේෂස්
ක්වින්ස්ලන්තයේ බ්‍රිස්බෙන් නගරයේ සිට

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Add comment

ප්‍රතිචාර දැක්වීමේ කොන්දේසි : -
ප්‍රතිචාර දැක්වීමේදී පරුෂ වචන අපහාස කිරීම් ලිපියට අදාල නොවන ප්‍රතිචාර පල කිරීමෙන් වලකින ලෙස කරුණාවෙන් දන්වා සිටිමු.


Security code
Refresh

IMAGE

හැමෝගෙන්ම බැණුම් අහන දෙවැනි ඉනිමේ ක්‍රිකට් කෝච්

IMAGE 2017 Jul 23 13:26
මේ දවස්වල “දෙවැනි ඉනිම” නරඹන ප්‍රේක්ෂකයන්ගෙන් වැඩිපුරම බැණුම් අහන්නේ කවුද කියලා ඇහුවොත්...
Views - 653

වෙසක් ‍පෝය අප්‍රේල් මාසයට ආවේ කොහොමද?

IMAGE 2017 Jul 23 10:23
පන්සල් සම්බන්ධයෙන් වර්තමාන ආණ්ඩුව මුහුණ දුන්නේ එතරම් සුබ කලදසාවක් නම් නොවේ. එසේ කියන්නේ,...
Views - 505

කලක් නිහඬව සිටි ‘ග්‍රීස් යකා’ යළි වැඩ පටන් අරන්?

IMAGE 2017 Jul 21 17:10
සති දෙකක කාලයක් තිස්සේ හංවැල්ල වල්පිට ප්‍රදේශයේ සැරි සැරූ ‘ග්‍රීස් ‍යකෙකු’ අල්ලා...
Views - 1103

කොළඹ නගරයේ යාචක සමීක්ෂණය සැක සහිතයි

IMAGE 2017 Jul 20 15:44
කොළඹ නගරයේ වෘත්තීමය යාචකයන් 4000 ක් සිටින බවටත් සැබෑ යාචකයන් සිටිනුයේ 660 ක් වන බවටත් මහනගර සහ...
Views - 1986

'කොණ්ඩදෙනියේ' නම විකුණන බොරු කාරයෝ (Video)

IMAGE 2017 Jul 20 14:54
කොණ්ඩදෙණියේ හාමුදුරුවන් නමින් ගුප්ත විද්‍යා කටයුතු පිළිබඳව මහත් ප්‍රසිද්ධියක් ඉසුලූ...
Views - 2526

ජයසේන මහතාට කලකට පසු හමුවූ 'දෙවන මනමාලයා'

IMAGE 2017 Jul 19 16:26
අද පෙරවරුවේ පානදුර නගර සභා ක්‍රිඩාංගණයේ පැවති "මතින් නිදහස් රටක්” ජාතික වැඩසටහනේ කළුතර...
Views - 4373

Please publish modules in offcanvas position.